12 pijlers die we in 2018 blijven nastreven

12 pijlers voor 2018

12 pijlers die we in 2018 blijven nastreven

500 333 Yvo Alen

Ja hoor, het is weer zover. Het begin van een nieuw jaar is traditiegetrouw de gelegenheid om plannen te maken om het nóg beter te doen als het jaar voordien. Wat zullen we dit jaar anders doen? Of welke plannen willen we realiseren? Het nieuwe jaar brengt voor Amazus nieuwe uitdagingen met zich mee. Maar moet het warm water daarom steeds opnieuw uitgevonden worden? Sommige dingen mogen gewoon blijven zoals ze zijn, vinden wij. Ze krijgen daarom dit jaar nóg meer aandacht.

Dit zijn de 12 pijlers die we in 2018 blijven nastreven:

  1. Wij formuleren eerlijke antwoorden op de vragen van onze klanten en stellen de meest geschikte oplossing voor
  2. Wij beweren niet de beste te zijn, maar misschien wel de beste keuze voor jouw bedrijf
  3. Wij staan klaar  voor actie  als jij, onze klant, er klaar voor bent  
  4. Wij maken de doelstellingen van onze klanten waar en gaan samen voor groei 
  5. Wij maken iedere klik de moeite  waard, in Adwords, E-mails of op je website  
  6. Wij zijn transparant wanneer het gaat over prijzen, concurrentie en oplossingen 
  7. Wij bouwen websites, daarbovenop willen we ook bouwen aan uw succes met goede digitale marketing 
  8. Wij helpen ondernemingen zelf de digitale transformatie en groei waar te maken 
  9. Wij gaan zorgvuldig om met het budget van onze klanten en respecteren iedere deadline 
  10. We leren uit onze fouten en de klant kan daar de vruchten van plukken 
  11. Wij zijn niet geweldig maar ontdek gerust zelf  hoe geweldig wij  voor jou kunnen zijn  
  12. Wij helpen bedrijven  op een duurzame manier  groeien en zorgen voor meer vertrouwen, trafiek, leads en verkopen 

 Benieuwd naar meer? klik hier om meer blogitems te lezen.